Stirner  –   2/06/2005


He descobert, ja, per fi, el motiu d'ésser d'aquest bloc.

«Jo canto perquè sóc un cantaire... I us utilitzo a vosaltres perquè necessito d'oïdes»

I vosaltres, si em llegiu, és pel mateix motiu egoista, perquè us agrada el que dic o no teniu res millor a fer per perdre el vostre temps. Per a mi vosaltres només teniu valor com a lectors meus (vosaltres quatre que em llegiu sempre, i els altres que hi vénen rebotats). D'altra manera, ni tan sols existiríeu –de fet, molts existiu només com a estadística.

No us ho prenguéssiu malament: teniu un valor per a mi. Això ja és molt.
Salut.

Escrit per en Josep.


Comentaris


Per imma. 2/06/2005. 05:03 PM

carai mmm no m'ho he de predre malament? jeje... mmmm no sé no sé....
:)

au salut igualment!



Per mestressa. 2/06/2005. 08:17 PM

Tot sigui per la estadística!


Per Josep. 2/06/2005. 09:07 PM

El que deia és que gràcies a vosaltres encara mantinc aquest blog...

Mestressa, en fer un comentari (oral o escrit) deixeu ja de ser mera estadística. I bé, en el teu cas, ets molt més que això: ets la meva presi xD.

Au, salut.


Per jordi. 4/06/2005. 04:01 AM

Gràcies.
I gràcies a tu.


Per bel·leta. 15/06/2006. 01:23 AM

na nit, company!
m'agrada el que escrius, si.
Jo t' escric xk voldria saber si creus k Stuart Mill (utilitarista) i Stirner (anarko) tenen alguna cosa en comú. Ho dic pel tema de la felicitat individual i el bé comú.
una altre cosa... creus k la participació politica d'un anarko es trair els seus ideals i referents o per contra creus k en temes com el referendum de l'estatut s'hauria de participar.
Es a dir, creus k un anarko mentre lluita x uns ideals (més o menys utopics) hauria de participar en la politica de la seva societat(excepcionalment) sempre k ho cregui necessari??

engaaa!!

salut i anarquia!


Per Josep. 15/06/2006. 11:21 AM

De fet, Bel·leta, jo sóc simpatitzant anarquista i comparteixo moltes coses, però no sóc anarquista en el sentit corrent del terme. Responent a la teva última pregunta, jo participo molt en la política "convencional", i fins i tot sóc militant d'un partit polític.

Sé que això és contradictori, però jo sóc un sac de contradiccions, malgrat que considero que pot ser perfectament compatible amb la mena d'associacionisme interessat d'Stirner. És com jo m'ho prenc.

Jo crec que l'abstenció ja és una forma de participar, no vagis a votar l'Estatut, que és una merda. Jo encara m'ho estic rumiant.

I sobre Stuart Mill... Doncs és que l'Stirner a voltes no semblava anarquista, sinó ultraliberal, i el seu discurs podria encabir-se tranquil·lament en el capitalisme lliure salvatge de Bush i etcètera. Per això crec que Stirner s'ha d'agafar amb pinces, tot i que m'ha marcat molt, és cert.

Au, salut


Per bel·leta. 15/06/2006. 10:59 PM

Doncs si que és contradictori això de ser simpatitzant anarquista pero ser alhora militant d'un partit politic. No creus en una societat no jerarquitzada sense autoritats ni Estat el qual considero que és l'opi del poble a més del principal opresor d'aquest?
Ah! i perquè em dius que no vagi a votar l'estatut si tu encara t'ho estas pensant?

Salut!


Per Josep. 16/06/2006. 01:21 PM

Ja, tens raó... però hi ha gent que com l'Estat és opressor i dolent, té l'excusa per trencar aparadors. Jo no sóc tan violent ni tan radical, i tot i que no coincideixo en moltes coses del partit, el partit és un intrument que va bé. El problema és sacralitzar... no hi ha res sagrat, res de res

I bé, no vagis a votar perquè l'abstenció serà abassegadora i si supera el 50% voldrà dir que per moltes raons, aquest Estatut no mola
Jo no sé què faré, encara m'ho estic rumiant. Si vaig a votar, votaré nul o no...

au, salut


Per bel·leta. 17/06/2006. 12:11 AM

buffffff...
em dius que els anarkos trenquen aparadors?
engaaa, tio!
Aixó és com dir que els okupes també trenquen apardors,encenen els contenidors i aquestes coses. Nem a vore... evidenment que hi ha gent que fa aquetes coses pero la majoria són "niños de papa" que no saben que fotre x passar-ho bé i si que hi ha anarkos i okupes que trenquen aparadors però són anarkos i okupes "d'escaparate" com els anomeno jo. Realment no han entès ni entendran mai quina es la filosofia i la lluita que hi ha darrera el moviment anarquista o okupa ( ja k parlo dels okupes també). Per una banda està la lluita contra un estat opresor i per una societat lliure de caps superiors que ens manegen com volen(i això es pot fer molt pacificament des d'un anacosindicat, per exemple) i per una altra banda està la lluita contra un problema social denominat especulació del terra i la vivenda.
Qui té una ideologia clara i uns objectius ferms a defensar creume que no lical fer cap mena d'acte vandalic, són més intel·ligents i més persones que tot això...i l'altre minoria que fa aquestes coses i que s'identifica com a anarkos són pura merda i l'unic que fan es donar mala fama els altres.
Que em diguis que ets anarko a mitges perquè no ets violent ni radical no m'ha agradat gens.
Amb això sembla que diguis que els anarkos són radicals i violents...o que potser o creus?
nuse nuse, no acabo de pillar-te el rollo.
Au, salut!


Per Josep. 17/06/2006. 01:26 AM

Ja... potser ha estat una patinada. Però tens raó, no tinc una ideologia clara, ja t'he dit que sóc un sac de dubtes. Ser anarquista és ser radical malgrat no siguis violent, però jo sempre he vist molts problemes i punts foscos en l'anarquisme. Malgrat tot, participo en assemblees anarco-guais del poble i sempre, els que sou com tu, tindreu el meu suport i us donaré un cop de mà quan ho necessiteu...

Els anarquistes "d'aparador" són els que més es veuen. Els que no es veuen tant són els que no van disfressats.

Au, salut


Per bel·leta. 17/06/2006. 04:04 AM

Ei Josep, si he semblat una mica agressiva abans no era la meva inteció fotret la bronca ni molt menys.Es que elteu discurs m'havia semblat un discurs d'aquells que porto escoltant ja de fa un temps... que si sou uns alienats, que l'unic que feu es destrosar els carrers, els negocis, anar de manis i portar cresta...ja saps.
Jo tinc 19 anys,soc una tia molt normal, estudio, em preparo per la sele,la meva estetica es molt "normal" , no vaig cremant ni trencant coses pel carrer i estic farta dels tipics comentaris.
si vols algun dia ja em comentaras quin son els punts foscos aquests que dius.

Et veig com una mica desencantat amb el tema de la societat acrata, es a dir, em fa la impressió que tu eres anarquista i a més bastant radical amb el que pensaves però amb el temps t'has o t'han alleugerat. No se si m'explico. Potser estic equivocada.
potser quan amb faci més gran pensare com tu...nuse....
Au, salut (i anarkia)


Per bel·leta. 17/06/2006. 04:05 AM

Ei Josep, si he semblat una mica agressiva abans no era la meva inteció fotret la bronca ni molt menys.Es que elteu discurs m'havia semblat un discurs d'aquells que porto escoltant ja de fa un temps... que si sou uns alienats, que l'unic que feu es destrosar els carrers, els negocis, anar de manis i portar cresta...ja saps.
Jo tinc 19 anys,soc una tia molt normal, estudio, em preparo per la sele,la meva estetica es molt "normal" , no vaig cremant ni trencant coses pel carrer i estic farta dels tipics comentaris.
si vols algun dia ja em comentaras quin son els punts foscos aquests que dius.

Et veig com una mica desencantat amb el tema de la societat acrata, es a dir, em fa la impressió que tu eres anarquista i a més bastant radical amb el que pensaves però amb el temps t'has o t'han alleugerat. No se si m'explico. Potser estic equivocada.
potser quan amb faci més gran pensare com tu...nuse....
Au, salut (i anarkia)


Per bel·leta. 17/06/2006. 04:08 AM

ostia!
nuse pq a surtit 2 cops
ho sento


Digues la teva







Anorreador de bordissalla


Remembrar les teves dades?